>

Fáza chudnutia - Zdravie z prírody

Hľadaj
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Fáza chudnutia

Ako schudnúť > Schudla som 10 kg
Strava vo fáze chudnutia

Jedla som iba ovocie a zeleninu. Jedno alebo 2 hlavné jedlá som nahradila - použila som plnohodnotnú náhradu stravy vo forme špeciálneho nápoja alebo špeciálnej polievky. S náhradami hlavných jedál vám dokážem poradiť. Napíšte mi.

Raňajky - nápoj zamiešaný v odtučnenom mlieku
Desiata - jablko, mandarinka
Obed - šalát z červenej papriky, cherry paradajok a uhorky
Olovrant - vláknina
Večera - špeciálna polievka s pridaním strúhanej mrkvy, kalerábu a čerstvých špenátových
            lístkov

Šaláty si môžete kombinovať podľa toho, čo máte radi. Nepoužívajte žiadne dresingy, radšej si ich ochuťte bylinkami.
Neskôr som prišla na to, že sa cítim oveľa lepšie, keď doobedu konzumujem iba ovocie. Napríklad:

Raňajky - šalát z grepu a jablka
Desiata - 2 jablká
Obed - špeciálny nápoj zamiešaný v odtučnenom mlieku
Olovrant - vláknina
Večera - rozmixovaná zelenina -  listy ľadového  šalátu, čerstvé špenátové listy, uhorka,
             avokádo - ochutené bylinkami
             alebo
             šalát z rôznej zeleniny (paradajka, paprika, ľadový šalát, uhorka, brokolica, karfiol...)

Niekedy som si na obed dala šalát a nápoj na večeru.

Šalát z čerstvého špenátu, cherry paradajok, červenej papriky a uhorky
Polievka s postrúhanou mrkvou,kalerábom a špenátom


Trošku som experimentovala a napadlo ma vyskúšať avokádo. Pripájam 2 jedlá, ktoré si pripravujem bežne. Jednak sa to dá pripraviť tak, aby ste aspoň "naoko" jedli ako ostatní a jednak sú dosť sýte. Ak vám pripadá chuť avokáda mdlá, prichuťte si ho napríklad bylinkami alebo šťavou z limetky. Určite to stojí za pokus.

Šalát z čerstvého špenátu, avokáda, ľadového šalátu, uhorky a červenej papriky
Strúhaná mrkva zmiešaná s rozmačkaným avokádom, prílohou je varený karfiol

Máte nápad na jedlo prípadne kombináciu potravín? Napíšte mi.

 
 
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky